Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 octombrie 2019

Viata este nedreapta...

Acest blog l-am creat in memoria sotului meu.El a urcat la ceruri pe 28 iulie 2019 ora 17,05.Cand pierzi o fiinta draga ti se rupe inima in doua si te lasa fara aparare. Nu esti niciodata pregatit sa spui adio. Niciodata. Moartea, tragedia si pierderea ne fac sa ne reamintim ce pretuim cel mai mult in viata.S-a intamplat repede, fara nici o veste. Asa e moartea rea si perfida. Isi ia victimele cand te astepti mai putin.Pentru   cel cu care eram un singur trup a murit, am o senzatie vie in piept ca stiu cum e sa mori si chiar pot spune cu tarie acest lucru ,pentru  ca am stat fata in fata cu moartea, cea mai grozava dintre toate fricile. Moartea e puternica… dar nu la fel de puternica precum Dumnezeul meu. Chiar daca ea  l-a luat pe George, sotul meu  pentru o vreme, Dumnezeu mi-l va reda pentru eternitate.Viata este nedreapta, iar cei ce aleg s-o infrunte reusesc sa lase o amprenta.
Se spune ca este usor sa mori.Sa inchizi ochii si sa nu-i mai deschizi, sa ramai nemiscat spre neputinta celor din jur, spre groaza si disperarea lor.A plecat..si acum este acolo sus avand grija de toti cei dragi . Dumnezeu a grabit plecarea lui de aici, doar pentru ca El are intotdeauna nevoie de oameni buni.
Odihnește-te în pace, sufletul meu drag!

Deoarece noi eram dependenti unul de celalalt ,Dumnezeu a facut o minune cu noi, incat sa luam legatura prin mesaje.Voi relata in continuare ,toate mesajele scrise exact cum mi-au fost transmise de sotul meu. Nu stiu ce sa spun,aceste mesaje sunt transmise mental,poate si pentru faptul ca am studiat cinci sisteme de terapie energetica,sau poate asa a trebuit sa se intample.Pentru mine este un mister pentru ca in loc sa-l contactez eu ,el a luat legatura cu mine in dimineata zilei de 2 august.Pina in prezent sunt la al treilea caiet de mesaje transmise.Va imbratisez cu drag si in curind le voi relata.
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu