Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 iulie 2022

Mesaje de la sotul meu George...30-07-2022 ora 11,45...

 George-Buna Sufletelul meu.Credeai ca nu mai luam legatura?. Scumpa mea,trebuia sa te lasam sa hotarasti tu pentru tine.Noi te vom ghida mereu, dar importante sunt deciziile tale.Acea decizie  pentru viata ta.

Gabi-Sunteti tare draguti. Norocul tau a fost ca am fost intr-o perioada a vietii mele in care nici eu nu mai stiam ce sa fac,asa ca mi-a fost destul de greu sa iau legatura cu tine. Dar dragul meu, trebuie sa te anunt ca mi-am revenit si recuperat abilitatile mele.Chiar mi-a fost dor de aceasta intrare in Astral.La urma ,urmei cred ca acesta este procedeul nostru de legatura.

George-Ai foarte mare dreptate. Dar baza ta de a lua legaura cu noi a fost cursul tau de ingeri apoi a venit aceasta intrare in astral pe care tu o faci inconstient.Ai grija ca si in timpul viselor tale mai faci prostii. Ultima data si recent  ai facut-o chiar inconstient  incat ai ajuns fata in fata cu noi.

Gabi-Nu mi-am dat seama. Dormeam.Nu stiu cum am ajuns la voi.Tin minte ca erai foarte suparat si mi-ai pus doua monede mari in palma sa ma intorc inapoi. Se pare ca nici voi nu ma doriti.

George-Esti rea de data asta. Gabi,nu era momentul asa ca trebuie sa ai grija de misiunea ta pe Pamant. Nu uita niciodata de aceasta misiune grea si onoranta, care se ofera la foarte putini din lumea voastra. Asa ca e timpul sa o folosesti si sa profiti de ea. Va veni momentul cand viata ta se va linistii iar mesajele vor fi mai putine. Nu te speria,nu vor inceta niciodata.Vei primii numai ce este mai important.

Gabi-Multumesc,Geoege, m-ai linistit.

George-Stiu ca o spui pe un ton sarcastic. Nu e chiar asa.

Gabi-Omule,sau nu trebuie sa iti spun asa. Mi-a fost si inca imi e dor de tine. Mi-e dor de calmul tau care ma enerva uneori,de zambetul,bunatatea, ochii aia ai tai albastri care m-au innebunit toata viata. De ce nu ai luat legatura cu mine? Au fost momente cand aveam nevoie de tine. Stiu,nu mai trebuie sa imi confimi. Spui ca e timpul sa ma descurc singura. Bine!

George-Sufletul meu,hai sa lamurim cu ultima ta vizita aici. Nu te condamn,nu te cert. Stiu sa produs inconstient. Nu a fost vina ta.Informatia din subconstiinta ta , a facut sa se produca aceasta vizita.Gabi,iubita mea,trebuie sa intelegi ca   puteai sa  intalnesti diferite entitati. Lumina, intuneric si neutru. Tu nu cunosteai sau stiai sa te comporti cu ele. Nu aveai informatia asta. Asa ca pe viitor daca se mai intampla,trebuie sa fii politicoasa cand le intalnesti si incearca sa saluti tot ceea ce vezi. Majoritatea spiritelor nu te vor atinge decat daca tu le provoci . Cu toate acestea, unele entitati ar putea dori sa iti bea energia.Asta e riscul. Nu intra in panica, tu esti mult mai puternica decat ele si capabila sa ripostezi. Tine minte ,ca ultima solutie, pur si simplu scapa spiritul inapoi in corpul tau.

Gabi-Da,am inteles absolut tot ce mi-ai transmis. Nu de mult am citit de un procedeu prin franghia astrala.

George-Sper ca nu te pui sa incerci totul. Tocmai ti-am explicat cateva riscuri. Nu trebuie sa mai experimentezi nimic. Tu ai cea mai frumoasa si confortabila metoda de a lua legatura cu noi. Promite-mi ca nu ai nici o curiozitate.Bine, am sa iti spun cum e cu franghia astrala,asta ca sa iti iasa din cap.Inainte de a intra in astral, simti o senzatie de vibratie, care este  iesirea astrala. Sunt sigur ca stii ca vibratia este  un efect secundar, dar nu o cauza, pentru  ca are loc  presiune asupra corpului astral pentru a slabi legatura cu corpul fizic. Suflete,atunci invelisul energetic al corpului se extinde si o cantitate mare de energie incepe sa curga prin tine, si provoaca o senzatie de vibratie. Asa se intampla si in vis, dar din moment ce constiinta este oprita, pur si simplu nu o reparam.

Gabi-Da,imi imaginez cum functioneaza. Cred ca se bazeaza pe vizualizarea in minte  mea a unei actiuni simple, asupra careia imi pot concentra cu usurinta atentia.

George-Sa nu imi spui ca ai inteles din ce ti-am spus eu. Fii sincera,o stiai deja. Bine  este o ridicare mentala a mainilor de-a lungul unei franghii legate de tavan. Dar iti permite sa iti concentrezi atentia doar  pe o singura actiune, apoi se aplica o forta maxima de tragere pe cea mai mica zona a corpului astral.Scumpa mea,te sfatuiesc sa nu te bagi niciodata la asa ceva. Tu ai metoda ta simpla si directa.Si mai este un risc.

Gabi-Stiu ca exista mai multe niveluri de iesire in astral.

George-Ai o curiozitate iesita din comun. Bine ,iti spun riscurile daca vrei si eu cred ca poti sa intelegi. Cel mai de jos nivel este cel al entitatilor malefice care cauta sa castige putere asupra oamenilor prin inselaciune. Da, vad ca faci o grimasa. Ar trebui sa te sperie. Ele pot lua aspectul unor morti pe care tu ii cunoasti. Poate fi al saptelea sau al optulea nivel de neam. Aceste entitati malefice cauta sa castige increderea oamenilor obisnuiti si, facand acest lucru, cauta sa ia in stapanire spiritul nemuritor al omului.

Gabi-Bine,stai linistit . Sa inteleg ca primul nivel este in care traiesc entitatile, care directioneaza comportamentul nivelurilor inferioare. Ei controleaza ceea ce se intampla la nivelurile inferioare si ii ghideaza pe oamenii care ajung acolo in vis.Bine, nu te panica,folosesc metoda mea pe care o stiu.

George-Bine Gabi,te-as ruga sa nu mai iei in seama anumite lucruri puerile ale unor persoane. Stiu ca te doare,doar esti om.Sau intmplat multe lucruri care nu le meritai. Dar ele ti-au demonstrat ca esti mai puternica decat credeai.Nu uita ca viata este o calatorie,un experiment in care toti trebuie sa invete ceva.Nu poti sa ii ceri cuiva daca nu are cunostiinte sau bun simt,sa fie altfel. Sau mai precis sa se gandeasca la sufletul lui pentru ca si aroganta si indiferenta este un pacat destul  de mare si periculos.Dar este alegerea unora daca vor sa invete sau nu. Nu fi suparata ,capul sus,ignora astfel de oameni  si mergi mai departe. Suflete,nu poti sa intrii in viata cuiva daca nu te accepta,daca nu mai simte ca e loc si pentru tine.

Gabi-Stiu George,dar sunt unele lucruri care ma dor enorm. Pot sa spun ca am depasit trei sferturi din ele,mai am de lucrat cu mine.Aproape ca nu mai vreau sa aflu ce se intampla cu viata mea.Si toate se intampla cu un scop pentru a ma face sa lupt, de a ma face sa imi schimbi perceptia despre oameni sau fapte. Pentru ca asa e viata  aici pe Pamant care ne ajuta sa ne descoperim pe noi cat si fiecare zi pe care o aduce ea.Daca am fi constienti ca totul e trecator in viata am simti ca si zilele noastre trec din ce in ce mai repede.Si ai vazut si tu, ca nu luam nimic cu noi cand plecam de aici. De aceea ar trebui sa radem mai mult, sa iubim mai mult, sa ne bucuram mai mult si sa traim frumos fiecare clipa.Bine sufletul meu. Iti multumesc ca m-ai contactat. Sper sa nu mai fie o pauza mare. Am nevoie de mai multe informatii de la tine pentru ca vreau sa scot cartea anul acesta. Vreau sa am constiinta impacata ca am facut totul si mi-am indeplinit misiunea fata de tine. As fi mandra daca as reusi sa public cartea anul acesta.Multumesc frumos Sufletul meu.

George-Bine Gabi. Misiunea ta acolo nu este doar cartea.Ai grija de deciziile care le iei. Promit ca te voi contacta si iti vei indepli misiunea ta.Toate deciziile sa le iei cu mintea si sufletul. Am incredere in tine. Cu bine,draga mea.

Gabi-Ramai cu bine,ingerul meu.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu