Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 decembrie 2022

Mesaje de la sotul meu...16-12-2022 ora 8,35...

 Gabi-Ce se intampla cu tine de nu imi mai dai mesaje? Oare m-ai uitat?

George-Nu ,sufletul meu. Nu pot sa te uit niciodata. Doar ca te-am lasat sa vad ce directii iei in viata ta.Tu stii foarte bine ca nu sunt mort,ca mintea mea nu e libera si nu e vina ta. Doar corpul meu e plecat si stiu ca trupurile noastre sunt o mica parte a ceea ce suntem cu adevarat.

Gabi-Dragul meu de ce vorbesti asa? Ai ceva sa imi comunici sa ma pregatesti din timp?

George-Nu,Gabi.Nu. Vreau sa iti reamintesc ca subconstienta constienta,te fac sa-ti fie dor de vocea mea si prezenta mea fizica sunt tot mai vii . Ar trebui sa nu ma intrerupi ca sa intelegi ce doresc sa iti transmit.

Gabi-Ok,George. Te ascult.

George-Timpul cand mi-ai simtit energia,eram langa tine asa cum sunt si acum.Fiecare dintre noi avem aceasta amprenta energetica unica si tu simti cand sunt cu tine.Intelegi? Acum sunt mai viu ca niciodata.Vezi tu,aici mi-am dat seama ca ceea ce conteaza cel mai mult sunt iubirea,familia si oamenii adevarati.Dar am mai descoperit cum sa imi schimb regretele in invatare si crestere.Iti cer sa faci la fel. Abia acum am inteles ca niciodata nu am avut de ce sa-mi fie frica,ca nu e moarte si nimic rau nu se poate intampla nimanui in adevarul spiritual.Da sufletul meu, acum urmeaza ghidarea ta. Oricum sunt prins in lumea ta si in ganduri la fel.Nu uita ca sunt aici cu tine si toate se vor intampla la timpul lor. Este doar o chestiune de timp.

Gabi-Bine suflete. Stii ceva? Nu mi-ai mai vorbit de mult de lumea ta.

George-Tu stii doar ca aici e numai iubire si pace.Tot ce faci e  numai sa iubesti.Aici exista orase intregi cu iubire in care sufletele nu merg. Plutesc,zambesc impart fericire.Toti daruim emotii si fiori.Florile sunt tot mai frumoase iar frunzele copacilor sunt intr-un dans.Noptile sunt in lumina. De fapt nu exista. Spun asta sa intelegi.Cateodata avem aripi pe spate spunand tot timpul ca iubim orice suflet aflat aici.

Gabi- Dragul meu stii ce am invatat eu de la tine? Ca oamenii  adevarati nu dispar din viata ta odata ce au trecut dincolo. Ba chiar, ei capata un contur aparte de care, in timp ce traiau, nu erau  constienti. Si aceasta disparitie le da o gravitatie. Atarna tot mai greu pe masură ce iti lipsesc mai mult. Continui sa  comunici cu ei, si iti modeleaza comportamentul. Și, mai ales  iti e un dor groaznic de ei.Si  atunci ii visezi. Iar cand dispar mai multi din viata ta, cand incepi sa fii tot mai singur ,aici unde ma aflu eu, ei te ajuta sa faci din moarte o reintalnire, ca si cum te-ai duce sa li te alaturi.

George-Stiu ca ma intelegi exact asa cum iti transmit mesajele. Dragostea mea, omul nu a fost creat sa moara. El moare din prostie si greselile care le face neincetat ca nu isi invata lectia.Boala si moartea sunt unelte ale constiintei colective, cea care materializeaza realitatea voastra, incepand de la corpul fizic al fiecarui individ si terminand cu toata realitatea inconjuratoare.Ai grija ca sunt multe persoane care te urasc pentru drumul tau care l-ai ales. O persoana o stii deja.Stiu ca nu te asteptai.

Gabi-Chiar nu inteleg,de ce ma urasc?

George- Intotdeauna ai fost o credula. Ai sarit in ajutorul tuturor si la tine nu te-ai gandit de loc.Cel ce te uraste ,te uraste fara ca tu sa-i fi dat vreun motiv pentru asta. Esti urata, fara vina. Te uraste pentru ca ai multe calitati fata de un om obisnuit, pentru ca esti buna in meseria ta, pentru ca esti mai bine situata in viata.Ai grija ce prieteni ai. Pe aceia care au ramas ,sa ai grija de ei.

Gabi-Da. Stiu.Ma gandesc uneori ca oamenii adevarati nu dispar din viata ta odata ce au murit. Ei sunt acolo chiar si dincolo,pentru tine,exact asa cum sunteti voi pentru mine.Dar eu aici am invatat multe lucruri. Si cel mai important este ca vindecarea ta nu inseamna sa devii cea mai importanta versiune a ta. Intotdeauna esti demn de tot ceea ce exista in viata ta. Vindecarea inseamna sa accepti,faptul ca exista o versiune si mai rea a ta.

George-Ma bucur ca ai inteles si avansezi doar cand vrei tu.Nu o spun sa te supar.Vezi tu,incapacitatea unora de a se vindeca,nu e ceva ce pot repara daca ramai si continui sa-i lasi pe altii sa te tradeze. Bine,in diferite moduri inacceptabile.Asculta cu atentie. De multe ori nu conteaza cat de amabila si buna esti pentru unii!Tine minte, aceia nu au fost oamenii tai niciodata. Nu toti cei pe  care ii pierzi si sunt in viata ta, sunt o pierdere.

Gabi-Stiu Geoege.

George-Vad ca iti dai seama. Dar nu uita ca mai sunt cateva zile pana la sfarsitul anului si tu faci tot ce iti trece prin cap. Parca vrei sa incurci lucrurile. Ai un talent deosebit in asta.

Gabi-Ok. Ai sa nu stricam atmosfera. Da?

George-Bine cum vrei tu. Dar va veni o zi in care iti va parea rau. Nu uita ca trenul vine o singura data in viata unui om. Bine Suflete. Co

ntinuam data viitoare.Ai grija de tine si nu uita ca sunt tot timpul alaturi de tine.

Gabi-Multumesc. Te iubesc. Pe curand.


16-12-2022 ora 8,35

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu