Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 ianuarie 2023

Mesaje de la sotul meu...11-01-2023 ora 7,37...

George-Buna dimineata Gabi.Iar te scoli de dimineata.

Gabi. Asa este. Ma culc devreme si ma scol cu noaptea in cap. Ma bucur ca ma contactezi.

George-Suflete ce obiectiv mai avem noi de indeplinit anul acesta, printre altele,  care te faci tu ca ploua pe la tine.                                 Gabi-Bine suflete. As vrea sa te intreb daca cineva mai poate  lua legatura,adica noi de aici cu cineva care sa reincarnat imediat dupa ce a trecut dincolo. Acest lucru nu am gasit pe nicaieri.

George-Dincolo pe viata pe Terra,exista doar existenta in forma constiintei.Asta inseamna ca fiecare dintre voi prin experienta lui de viata a imbogatit aceasta matrice energetica din care facem toti parte.Pe Dumnezeu il imbogatim informational si energetic cu propia experienta de viata.In timp ce voi sunteti pe Terra,sunteti interconectati si cu Constiinta Universala,cu Dumnezeu. Aveti tendinta sa credeti ca asta este identitatea voastra.Adica sunteti acolo si nimic alt undeva.Dar realitatea este ca voi traiti concomitent o infinitate de posibilitati si realitati.O parte din constiinta ta e pe pamant in timp ce 99 % din ce esti tu,este acolo.Fiecare traire a unui om,imbogateste informational aceasta matrice universala.

Gabi-Si ce se intampla in momentul in care murim?.

George-Acea particica din voi care a fost pe pamant pentru a experimenta constiinta, aceea care a fost blocata pe pamant,constientizeaza si se reincarneaza.Dar in acelasi timp,voi mereu sunteti conectati la aceasta informatie universala si atunci omul se reincarneaza pentru urmatoarea sa existenta,dar si in plan spiritual atunci cand doreste sa fie contactat.

Gabi-Deci ceea ce trebuie sa inteleg eu,ca ma aflu acum aici si mi-am creat eu o identitate in aceasta existenta.Sa inteleg ca eu aici  sunt Gabi sau Gabriela insa cand trec in planul spiritual nu ma mai numesc Gabi. Corect?.

George-Da,asa e.Daca cineva va dori sa te contacteze,atunci cand vii aici la noi, tu vei raspunde la numele de Gabi ,pentru ca porti informatia energetica a ceea ce ai fost tu. Insa in realitate esti constiinta universala,deci nu mai esti identitate.Aici unde sunt eu,te contopesti cu informatia energetica universala.

Gabi.-Bine,bine si ce se intampla cand cineva doreste sa ma cheme dupa ce a decedat!.

George- Simplu.Va face apel la acea parte informationala,dar in realitate tu poti fi deja reincarnata. Si acolo ai doar substratul tau.

Gabi-Vreau sa te intreb de ce numarul persoanelor care traiesc nu este constant?.

George-Bine,iti spun.Atunci cand vine vorba de reincarnare,nu toate sufletele se reincarneaza pe Terra.Daca au invatat ce aveau de invatat acolo,vor trece mai departe la o alta dimensiune in care se vor reincarna.

Gabi-Sa inteleg ca Terra este una dintre scoli.

George-Da. Una dintre ele.Sunt suflete care au terminat misiunea pe Terra,dar si alte suflete care inca nu au ajuns la acest nivel.Sunt suflete care dupa ce au evoluat suficient acolo,se intorc ca ghizi spirituali sau ingeri.

Gabi-Sunt entitati evoluate care au menirea acum sa asiste la evolutia  altora.

George-Da,exact.Printre acestia te numeri si tu.O clipa ca vreau sa-ti transmit ca vei avea o perioada cand vei trece  in dimensiuni foarte mari pentru a te scolariza.

Gabi-Eu? De ce eu!

George-Pentru ca esti aleasa si asa ai dorit tu cand ai venit in lumea ta.Dar sa continui. In situatia cand sufletele se reintrupeaza pe pamant,reincarnarea nu are loc instantaneu.

Gabi-Adica mori si te nasti din nou.

George-Nu. Exista o perioada de timp cand sufletul va sta sub forma constiintei pure pentru  a analiza si constientiza  ce a creat si ce mai avea de invatat.Acolo va face planul unei noi existente si isi traseaza in linii mari evenimentele majore ale vietii pe care urmeaza  sa le aibe,tocmai sa se asigure ca are de atins totul in evolutia lui.

Gabi-Dar in momentul scindarii in particulele de lumina,ce se intampla?.

George-Aici e cu totul altfel.Scindarea sa produs in valuri.Nu e un numar constant de particule de divinitate in Univers. Numarul acesta este oscilant asa ca asa se intampla cu aceste suflete.

Gabi-Am inteles. Dar poti sa imi spui ceva despre pacatele care le facem uneori constienti sau inconstienti?.

George-Aici intervine Egoul.Fiecare om cand se naste este deplin. Dumnezeu te face perfect si echilibrat din toate punctele de vedere. Chiar si cel cu handicap care are de facut o plata,o datorie karmica,este indeplinita intr-un fel sau altul.Insa pe parcursul evolutiei voastre ,va raportati la existenta voastra identificandu-va cu obiectele din jurul vostru.

Gabi-Adica,ca nu inteleg!.

George-Pai,esti bebelus,incepi apoi sa cresti,vezi o jucarie si zici ca e a ta. Cand ai zis ca e a ta, crezi ca posezi acea jucarie,ai impreia ca esti mai deplin in fiinta.Asta e iluzia Egoului,cel care va joaca feste si va face sa va identificati cu lucrurile din jurul vostru.Omul are o impresie falsa. Asa ca Egoul detine un mare pacat si incepe sa apese si crede ca oricat ai avea,tot mai mult va vor face mai deplini.

Scumpa mea,timpul meu a expirat. Imi pare rau,trebuie sa plec. Promit ca ne auzim mai des.Ai grija de tine si pune ordine cat mai repede in viata ta. Cred ca noi de aici am asteptat destul. Am incredere in tine. Pe curand.

Gabi-Bine George. Multumesc. Pe curand.


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu