Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 aprilie 2023

Mesaje de la sotul meu George...19-04-2023 ora10,10...

 George-Buna dimineata,sufletelul meu.Incerc sa te contactez si vad ca nu esti intr-o stare buna sa imi preiei mesajul.Stiu ca iti este greu, stiu ca esti ambitioasa si mergi pana la capat cand e vorba sa ajuti pe cineva.Gabi,tine minte si cu asta trebuie sa te eliberezi.Doctorul nu a vrut sa scape de problema lui. A incercat,dar nu a fost convins.Trebuie sa mergi mai departe,alegerea a fost a lui. Nu a ta.Te-ai atasat mental,emotional,energetic,ai lucrat luni intregi,dar el a considerat ca nu este suficient de curajos si nu trebuie sa scape de acea problema.

Gabi-Stiu George.L-am vazut si am simtit ca va scapa in curand in perioada asta. Mi-a fost foarte greu pentru ca avea multe ispite si demoni.Acum stiu precis ca exista demoni.I-am vazut cu ochii mei si i-am simtit pe pielea  domnului doctor, in fiecare sedinta.Dar am mers cu incapatanare mai departe crezand ca voi avea un rezultat benefic.

George-Exista demoni,sufletul meu. Si el a fost unul care a fost stapanit de ei.

Gabi-Dar i sa facut slujbe,a mers personal la preot,si-a deschis sufletul ca o spovedanie.

George-E complicat. Exista doua posibilitati. Ori exista un spirit fantoma,poate cineva care a murit mai de mult. Sa stii ca daca e doar un spirit,este sufletul cuiva care nu fuge de la aiasma sau cruci. Uite,ce vad eu ca sa intamplat acolo.Este o facatura de magie mai de mult si alta facuta de cateva luni ,recent.Culmea,el care nu credea,a inceput sa creada in astea.

Gabi-Poti sa ma ghidezi cum sa il salvez?. Nu sunt de loc linistita.Vedeam cazul rezolvat si ma vedeam doar la un pas de reusita.

George-Stii si tu asta. Cel mai simplu e sa crezi in Christos. Stii de ce?.Pentru ca Antichristul este deja pe pamant. Sunt si duhuri rele care locuiesc acolo neoficial,dar sunt chemate de persoane profesioniste. Nu e suficient sa dai cu aiasma si cu tamaie.Nu.Trebuie tinut post,de multe ori post negru,dar cel mai tare e nevoie sa vorbesti despre Issus,pentru ca de el fug demonii si duhurile rele.

Gabi-Da,am inteles metodologia.Dar ce ma fac daca persoana respectiva nu crede.Vad deja o cauza pierduta.

George-Vezi tu,in cazul doctorului este vorba de blestem de neam ,de magie neagra facuta recent si mai de mult, o parte.

Gabi-Intrebarea mea e cum sa scapi de demoni si de Diavol?.

George-Nu te poti scapa de el,doar avand credinta pamanteana si cu rugaciuni.Diavolul loveste inapoi si intra in razboi cu omul. Sa vezi atunci cand se lapada de el,il loveste pe la spate si va lupta cu el. Este o lupta foarte grea cu el.Cele mai bune sunt rugaciunea si credinta,dar in cazul care l-ai avut,nu a fost vointa.Absolut de loc.

Gabi-Imi pare atat de rau,am apelat si la ingerul lui pazitor. La un moment dat,credeam ca eu fac ceva gresit,cu toate ca eram convisa ca fac asta de cativa ani buni.

George-Suflete,nu ai facut nimic gresit. Totul a fost ca la carte.Bine,am sa iti explic si va fi ca o marturie sacra.Stii foarte bine ca ne nastem singuri si murim singuri.Dar nu este chiar asa.Aveti un inger pazitor care este totdeauna langa om,inainte de a se naste.Ingerul pazitor nu apartine doar celor botezati.Tine minte ca ingerul pazitor nu are obligatia sa intervina in viata omului. El doar te asista.Doar cand il roaga omul sa faca ceva pentru el.Nu poate sa traiasca viata  ta.

Gabi-Stiu,dar iti poate salva viata.

George-Da Gabi,el nu poate interveni in liberul arbitru al tau.Dar se duce si vede ce face fiecare.Stie care sunt dusmanii tai si te indruma atunci cand ii ceri.Nu are dreptul sa-ti manipuleze dusmanii,nu are dreptul sa intervina in liberul tau arbitru.Dar el stie cine te iubeste si cine nu te iubeste.Stie cine iti doreste raul.Persoana in cauza trebuie sa ii ceara ajutorul pentru ca el nu asculta de tine ca terapeut. Este doar ingerul lui.Trebuie rugat de cel in cauza.

Gabi-Am inteles acum asta de la tine.Nu eu trebuie sa-l rog. Este o cauza pierduta.

George-Bine Gabi.Hai sa incheiem aici cu rugamintea sa nu te mai atasezi de persoanele cu care lucrezi. Stii acest lucru foarte bine,asa ca ia o pauza din toate punctele de vedere si apoi revii din nou in forta. Nu uita ca eu voi fi tot timpul alaturi de tine.

Gabi-Bine George. Multumesc pentru mesaj si incurajari. Pe carand Sufletul meu...


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu