Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 ianuarie 2023

Mesaje de la sotul meu 13-01-2023 ora 7,07...

George-Buna dimineata suflete. Cred ca iti aduci aminte de mesajele noastre din primul an de cand eu am parasit lumea ta.

Gabi-Trebuie sa recunosc ca ,da.Vad ca imi dai mesaje la foc automat.

George-Trebuie sa recuperam timpul pentru ca si la mine sunt situatii neprevazute dupa cum ai constatat in ultimul timp.

Gabi-Stiu si de aceea nu am vrut sa fortez nimic. Stii ca puteam sa intervin eu. Am lasat ca lucrurile sa decurga firesc.

George-Gata,astept. Ce vrei sa ma intrebi?

Gabi-Vad ca vrei sa intram direct in subiect. Am fost putin mai desteapta si mi-am scris cateva subiecte pe care vreau sa le aflu de la sursa mea cea mai sigura. Adica tu,omul meu de incredere. Azi vreau sa te intreb despre cele trei reguli din planul spiritual.

George-Este perfect. In momentul cand ai sezizat o repetitie sau un mesaj care vine de la trei persoane diferite,este clar ca este un mesaj spiritual care iti indreapta atentia catre interiorul tau.

Gabi-Nu intamplator ti-am pus aceasta intrebare,pentru ca am avut nu de mult o experienta de acest gen.De ceva vreme stau in dubii daca vreau sa scriu un roman de dragoste,findca stiu ca pot sa fac asta si am toate resursele necesare. Si totusi ma retine ceva.Dupa toate evenimentele din viata mea,m-am gandit sa-mi dau o sansa. Si gandindu-ma ca voi scrie aceasta carte,ca orice om am si eu fricile si frustrarile mele. Am cerut atunci indrumare din plan spiritual sa inteleg daca e o cale buna de urmat,o cale pentru sufletul meu,da sau nu. Tu sti ca eu asa functionez. Si nici dupa cinci minute dupa ce am pus intrebarea, aveam deja trei semne.Asta ca sa intelegi cat de puternica este comunicarea atunci cand o intelegi.La nici cateva secunde observ in fata mea niste carti deschise pe care eu le alesesem sa le pun ordonat in biblioteca.La cateva minute a cazut pe masa mea unde erau cartile,un fugulet care stiu precis ca era de la tine. Deci era un semn de la ceea ce cerusem eu. La nici doua trei minute primesc un mesaj vocal pe mesenger de la un prieten care imi spunea ca scriu frumos si ar trebui sa scriu o carte.

George-Draga mea,ce pot sa-ti spun eu. Ai primit foarte clar raspunsul si ai inteles  prin ceea ce ti sa intamplat destul de bine. Ai avut confirmarea a trei mesaje din plan spiritual. 

Gabi-Ma intreaba multa lume cum iau legatura cu tine. Bineinteles ca le explic cu toate ca uneori am obosit.Eu stiu ca tu esti omni  prezent langa mine.

George-Da,suflete,aici nu e vorba ca unul este mai evoluat sau nu,ca poate sa vada sau sa auda. Nu. E vorba de cine stie sa asculte. Orice om care va cauta sa faca liniste in jurul lui si va invata sa asculte,va reusi. Uite,eu pot fi aici cu tine si in acelasi timp pot fi si in planul meu. 

Gabi-Da,George,eu stiu si simt ca esti langa mine,stiu cand imi vorbesti.Am simtit intr-o zi si fumul de tigara pe vremea cand  fumai.Am simtit mirosul tau,ti-am auzit glasul. Totul sa facut mental si am stiut ca esti tu.

George-Iubirea mea, nu te-am lasat niciodata singura. Din contra te sustin mai mult acum decat am facut-o cand traiam. Inainte eram detasat de materie, acum sunt unul si acelasi cu tine. Sunt energie pura si sunt tot mai puternic prezent  in viata ta. Da,stiu asta.

Gabi-Recent am avut o discutie cu cineva despre frica de moarte. Tu cunosti ceea ce consider eu despre  moarte. Nu prea m-a inteles ca nu a vrut , si nici eu nu m-am obosit.Pana sa nu cunosc multe aspecte spirituale si eu am avut astfel de frici. Frica de a pierde persoane iubite iar a doua, frica de propia mea moarte si m-am trezit usor, usor,datorita mesajelor tale ,citind si studiind.

George -Da Gabi. Pentru unii e greu de crezut. Frica de moarte se instaleaza in subconstientul omului.In primul rand ca informatia pe care o da biserica ca dincolo de acest prag, exista eternitatea sufletului, adica rai si iad. De aceea omul de rand se teme de moarte.

Cand intelegi ca dupa acest prag nu faci decat sa devii prezenta pura,esenta din esenta,nu aveti de ce sa va temeti. 

Si mai e ceva. Teama de necunoscut. Faptul ca ati uitat si sunteti acolo ca sa experimentati si sa evoluati in plan spiritual,dar si uitarea este un fenomen care vine pentru evolutie.Aveti nevoie de uitare ca sa puteti sa o luati din nou si din nou de la capat si sa invatati ce aveti de invatat.

Gabi-Uite mi-a venit o idee acum si stiu sigur ca tu imi dai raspunsul. Vreau sa-mi spui despre tendinta oamenilor de a se  ingrasa. Cred ca am mai pus intrebarea asta.

George-O sa fiu foarte direct. Este vorba de o rana care sa instalat in subconstientul lor la varsta de sase luni si trei ani cand erau mici sau le-a fost predata rana umilintei de la mama sau de la tata pe cale energetica.Ideea este ca aceasta rana face ravagii cand vine vorba de greutatea corporala. Pentru ca acesti oameni au tendinta sa puna greutate, sa-si creasca volumul ca sa fie mai valizi in fata celor din jurul lor.Stii de de? Pentru ca inca au activa rana umilintei.Asta e foarte greu de combatut dintre toate ranile pentru ca vine la pachet cu teama de rusine ca nu sunt cu standardele comunitatii. In acea perioada de sase luni-trei ani,copilul incearca sa se rupa de mama lui si vrea sa faca totul de unul singur.Sa mearga, sa manance si atunci sunt momente cand mama fara sa vrea il cearta. Si atunci el se simte umilit cu anumite parti ale corpului lui. In acel moment se instaleaza acea senzatie de umilinta,de jena si rana e deja subconstienta in subconstient.Si se va repeta si il va pune pe acesta in contact cu diferie persoane si il va face sa manance.

Gabi-Am inteles. Cei care au activata rana umilintei manifesta un comportament extrem fata de hrana,fata de relatiile cu cei din jur. Ei au tendinta sa fie foarte buni prieteni,sa se scarifice pentru cei din jur si din acest motiv ei pot fi cei mai buni prieteni. Eu asa cred  ca in realitate ei sunt abuzati. Se lasa abuzati pentru ca asupra interiorului lor,ei sunt singurii care au control si nu isi vindeca rana.

George-Da, ca sa scape de greutate trebuie sa inteleaga cand sa instalat rana si cand trebuie sa o vindece.

Gabi-Stii George,mi-as dori sa castig la loto sa nu mai depind de veniturile mele. Viata asta a devenit atat de dura si scumpa!  Ce zici,ma poti ajuta?

George-Cei idei iti mai trec prin cap. Crede-ma nu ma asteptam la intrebarea asta!.Dupa ce am sa iti spun, sunt sigur ca iti piere cheful de a castiga la loto. Tu poti foarte bine sa accesezi informatia universala pentru a vedea numerele. Dar nu te-as sfatui ca vine la pachet cu atentionari   de genul ca informatia universala la care ai acces si comunicand cu subconstientul,este acolo pentru a te sprijini in evolutie, in vindecare, in echilibrare, insa nu pentru asa ceva.

 De multe ori iti este ingradit dreptul la asemenea cunoastere. Eu nu te-as sfatui. Ia spune dupa toate cele explicate mai vrei sa castigi la loto?

Gabi-Clar ca nu. Aleg vindecare,echilibru si o viata spirituala  cat mai inalta din toate punctele de vedere.

George-Bine sufletul meu. Stiam ca asa alegi. Daca ar fi fost cine stim noi, clar alegea castigul.Gabi,e timpul sa ma retrag. Nu promit cand ne auzim. Nu se stie niciodata. Stiu ca tu esti intotdeauna pe pozitie. Nu este exclus sa fie si maine. Nu dau un pronostic in functie de evenimentele de aici. Ai grija de tine si nu uita ca te iubesc.

Gabi-Multumesc frumos pentru mesaj. Si eu te iubesc. 


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu