Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 ianuarie 2023

Mesaje de la sotul meu...16-01-2023 ora 6,06...

 George-Iata suflete ca m-am tinut de cuvant.Nu pot sa rezist fara tine, desi timpul aici nu exista pentru mine.Stiu ca pentru tine timpul este mai greu.

Gabi-Da, ma lupt cu timpul si de multe ori pare o vesnicie pentru mine.

George-Am vazut ca ai un caz destul de complicat cu un om care nu vrea sa constientizeze ceea ce i se intampla.Sau mai bine zis se complace in situatia asta.

Gabi-Da. Acest caz il am de anul trecut din noiembrie. Acum zic ca l-am rezolvat apoi imi scapa printre degete. Spune-mi te rog, cand un om are o boala de ce trebuie sa treaca prin aceste chinuri?. 

George-Este spre binele lui. Poate ti se pare ciudat,nimic nu e rau.Orice experienta care se simte ca ceva negativ,are menirea de a va ajuta spiritual.Daca cineva nu ar fi avut aceste afectiuni,nu ar fi stiut niciodata ca este intr-un conflict interior sau ca ar fi ceva de tratat sau de echilibrat  fiinta.Voi simtiti prin natura voastra si trebuie sa functionati in deplinatate. Sunteti pusi in fata unor oglinzi care va arata interiorul vostru.Si aceste oglinzi sunt persoane cu care simtiti ca aveti forme de conflict,boli si accidente. Toate sunt spre evolutia voastra spirituala. Orice pare negativ,are menirea sa va dea o lectie,sa armonizeze ceva in interiorul vostru sau sa invatati o lectie.

Gabi-Deci ca sa te inteleg,nimic nu e negativ pe lumea asta. Negativ e atunci cand judeci.

George-Da, in momentul cand judeci ceva, ii dai o eticheta ca e negativ sau nu. Dar in realitate nu exista nimic negativ.

Gabi-George,eu am invatat un lucru,ca planul subtil spiritual adica Dumnezeu,obisnuieste sa comunice cu mine prin simboluri,natura,telepatie si intuitie. 

George-Da. Cand incepi sa observi toate acestea repetandu-se in viata ta, trebuie sa iti intorci privirea in interiorul tau. Dar de ce imi pui intrebarea asta? Tu o faci cel mai bine!.Daca in viata ta apare o situatie,trebuie sa stii ca este egoul tau,iti arata ca ai de vindecat ceva si ca esti pe un drum bun. Ai confirmarea.

Gabi- Uite,inainte de a ma ocupa de contul de youtube am cerut indrumare in plan spiritual.Iti spun cum am primit confirmarea. Cu putin inainte mi-am cumparat o pereche de cercei,apoi primesc un cadou ,tot o pereche de cercei cu perlute albe pe care bineinteles i-am pierdut.Dupa o saptamana primesc acelasi cadou.

George-Da. Ai primit acelasi obiect din trei locuri diferite. Parca am mai discutat despre asta. Deci ai primit confirmarea ca esti pe drumul bun sa continui ce ti-ai propus. Si vad ca acest canal unde vorbesti, merge bine. 

Gabi-Haide spune ceva despre credinta. Daca intreb pe unii,aproape toti spun ca ,cred in Dumnezeu. 

George-O sa iti para exagerat ceea ce iti spun acum. Uite un ateu are credinta mai mare decat un crestin. care se raporteaza la o sursa externa atunci cand considera creatia in ansamblu.Si spun asta pentru ca acest concept de credinta este gresit inteles cand vine vorba de manifestare.Indiferent daca cineva crede in existenta unei surse externe,ea va  face  indiferent neconditionat. Fie ca crede sau nu.

Gabi- Dar pe Dumnezeu,cum il percepi tu acolo unde este aproape de tine?.

George-Dumnezeu exista,sa nu te indoiesti ,doar ca omul il vede ca pe o forta ce sta undeva in exterior si care interfereaza dupa bunul plac,care iubeste mai mult pe unii si pe  altii si  care da sansa doar unora. El exista ca o inteligenta suprema universala insa este detasat si obiectiv. Raul pe care il experimenteaza cineva,nu tine de Dumnezeu. In celalalt plan exista Isuss Christos ca simbol al fiului divinitatii,iar duhul sfant ca si cum o cunoaste omul, reprezinta fix energia  sau matricea care ne tine interconectati in acest sistem informational universal.Ceea ce voi cunoasteti drept simbolic, drept  treime,este varianta prin care energia este pusa in miscare,adica modalitatea prin care functioneaza lucrurile in Univers.Prin puterea universului pe care o reprezinta Tatal,prin noi insi-ne care suntem  bucatele de divinitate si Dumnezeu care este in interiorul nostru de divinitate. Iar Duhul Sfant, sau suflarea din noi,este energia care ne caracterizeaza pe toti.

Gabi-As vrea sa-mi spui ceva despre darurile pe care Dumnezeu a vrut sa mi le dea. Eu abia acum am constientizat din momentul in care am primit avalasa de fulgulete de la tine sau ingerasi,care pentru mine sunt ca niste talismane pretioase, De cate ori am tendinta sa ma pierd in cotidian, aceste talismane imi amintesc ca ele sunt ancorele mele catre spiritualitate.

George-Ce e cu tine? Nu cred ca ai inteles asa de tarziu despre puterea care ai primit-o in dar!. Nu cred!.Abia  acum ai inteles cine este Samuel si cum participa el la dezvoltarea ta spirituala. Haide,recunoaste. Stii exact cand e langa tine,exact asa cum ma percepi si pe mine.

Gabi-Da,ai dreptate. Da, dar vezi tu,pe mine ma intriga ca a fost o perioada cand am avut parte de toate socurile de acest gen, clar auditie,cat si telepatie,forme de clar vedere.Acum traiesc aproape zi de zi cu astfel de fenomene si sunt stapana pe ele. Le inteleg semnificatia,inteleg mesajul din spatele lor si stiu exact cum se manipuleaza.Bine, nu pretind ca le stiu pe toate,dar sunt la un nivel incat sa inteleg tot ce se intampla.Acum am efectiv momente cand reusesc sa inteleg daca un anumit drum sau o cale pe care o doresc sa o iau, este binecuvantata,sau nu.Mai bine zis,sa anticipez rezultatul sau sa vindec.

George-Recunosc ca mi-a placut aceasta discutie pe care am avut-o amandoi. Incepe sa se cunoasca experienta ta in plan spirital. Poate va veni ziua cand nu vei mai avea nevoie de raspunsurile mele

Gabi-De ce spui asta?.Nu o sa cunosc niciodata totul.Am nevoie de tine exact ca si de oxigen.Tu vei fi tot timpul cu mine.

George-Sigur sufletul meu. Eu voi fi aici si totodata cu tine si langa tine. Sa nu te indoiesti niciodata de asta.Gata,e timpul sa plec. Ai grija de tine si iti promit ca revin curand.

Gabi-Bine George. Astept. Pe curand.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu